YouTube, Rus yayıncı RT’nin hesaplarını kapattı

YouTube, Rus yayıncı RT’nin hesaplarını kapattı

5
0
PAYLAŞ

YouTube, Rus yayıncı RT'nin hesaplarını kapattı

Dünyanın en popüler video paylaşım platformu YouTube’dan Rus yayın platformu RT’ye kötü haber geldi.

Google’a ait video paylaşım sitesi Russia Today’in (RT) Almanca yayın yapan ve “RT yayında” adlı yeni kanalının yayına başladığı gün. “kullanım şartlarını ihlal ediyor” kapattığını duyurdu.

Youtube29 Eylül’de Almanca yayın yapan Russia Today’in (RT) iki hesabı kalıcı olarak kapatıldı.

ALMANYA RT’Yİ REDDEDER

Almanya’daki internet gazeteciliği faaliyetlerini Aralık ayında bir televizyon kanalıyla güçlendirmek isteyen Russia Today ise yayın lisansı alamadı.

RT YOUTUBE

Rusya’nın dijital alanlar ve medya ve Rusya Devlet Başkanı hakkında iddia edilen ulusötesi dezenformasyonunu önleyin Vladimir PoutineRussia Today’in propagandasına aracılık ettiği iddiası, Russia Today’e izin verilmemesinin ana nedeni olarak gösteriliyor.

Alman güvenlik birimleri, RT’nin Alman servisini Rus devletinin bir propaganda kolu olarak gördüklerini belirtmişlerdi.

YouTube, Rus yayıncı RT’nin hesaplarını kapattı

YouTube, Rus yayıncı RT'nin hesaplarını kapattı

Dünyanın en popüler video paylaşım platformu YouTube’dan Rus yayın platformu RT’ye kötü haber geldi.

Google’a ait video paylaşım sitesi Russia Today’in (RT) Almanca yayın yapan ve “RT yayında” adlı yeni kanalının yayına başladığı gün. “kullanım şartlarını ihlal ediyor” kapattığını duyurdu.

Youtube29 Eylül’de Almanca yayın yapan Russia Today’in (RT) iki hesabı kalıcı olarak kapatıldı.

ALMANYA RT’Yİ REDDEDER

Almanya’daki internet gazeteciliği faaliyetlerini Aralık ayında bir televizyon kanalıyla güçlendirmek isteyen Russia Today ise yayın lisansı alamadı.

RT YOUTUBE

Rusya’nın dijital alanlar ve medya ve Rusya Devlet Başkanı hakkında iddia edilen ulusötesi dezenformasyonu önleyin Vladimir PoutineRussia Today’in propagandasına aracılık ettiği iddiası, Russia Today’e izin verilmemesinin ana nedeni olarak gösteriliyor.

Alman güvenlik birimleri, RT’nin Alman servisini Rus devletinin bir propaganda kolu olarak gördüklerini belirtmişlerdi.

PAYLAŞ

BİR CEVAP BIRAK